India Hangja

India világa

József Attila: Isten

2005. december 19. 04:00 - India Hangja

Én már fiatalember lettem,
A boltba gyerek megy helyettem.
De ha néki valami kéne,
A boltba én futnék el érte.

Esernyő nélkül az esőben,
Fütyörészve a szép időben,
A kocsiúton lenn szaladnék,
Magamra kabátot se kapnék

De az autót frissen, fürgén,
Ha nem is töfföl, kikerülném,
Hisz ha valahogy elgázolna,
Hiába mentem én a boltba.

Megválogatnám a portékát,
Ahhoz mennék, ki olcsóbbért ád.
S mielőtt akármit elhoznék,
Hosszan, sokáig alkudoznék.

Aztán, hogy néki odaadnám,
Jókedvét meglátnám az arcán.
Szeme csillogna. Megköszönné.
Mást nem is küldene a boltba többé.

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása