India Hangja

India világa

Csandi dász: Nem merek hozzá kimenni

2007. január 04. 04:00 - India Hangja

Felhős az éjszaka, ömlik a nyári eső,

Biztos, hogy nem jön el Ő!
És mégis ott van!
Ázottan vár az udvaromban!

Mondd, melyik életemben nyertem az érdemeket?
Szívem csak Érte remeg.
Boldog vagyok, de rettegek is,
Kínzom, de nem tudom, mit kell tenni,
Nem merek Hozzá kimenni.

Ő szeret, és én Őt szeretem,

Nem tudod, mennyire fáj ez nekem!
Felgyújtom házamat, ha Ő akarja,
Mindenki megvetését
Elviselem.

Bánat ha Őt éri, nincs örömem,
Sírni ha sírnék, Ő sír velem.
Örvend a föld, ha eléri szerelmed varázsa –
Ezt mondja Csandi dásza.

Szilágyi Márta fordítása
Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása